Skarpängsföreningen bjuder in till Cykelmiddag!

Lördagen den 19 september anordnar vi en cykelmiddag i Skarpäng. Cykla Skarpäng runt (eller promenera för dig som hellre vill det) och ät förrätt, varmrätt och efterrätt på tre olika ställen med nya bekantskaper till varje rätt! Du är själv med och tillagar en av rätterna i ditt hem, vilken av rätterna det blir lottas ut och meddelas efter sommaren.

Vi börjar cykelmiddagen på Skarpängsgården på eftermiddagen och avslutar på samma ställe på kvällen med pub och liveband.

Begränsat antal platser, så först till kvar gäller. Anmäl er i valfria par – vänner, kusiner, partners, förälder och barn (åldersgräns 18 år). Ni bestämmer själva.

Alla står själv för kostnaden för sin egen rätt och eventuell tillhörande dryck. Utöver det tas en kostnad på 250 kr per par ut för gemensamma utgifter.

Anmälan (med namn och adress och eventuella allergier) sker till Camilla@skarpangsforeningen.se. Därefter får ni ett bekräftelsemail med betalningsinformation. Anmälan är bindande.

Hoppas ni vill vara med!