Nu är det dags att anmäla era barn till årets upplaga av Skarpängsföreningens knattefotboll!
En förutsättning för att knattefotbollen ska starta är att vi behöver engagerade föräldrar som vill träna barnen (fotbollsvana är inte ett krav). Får vi ihop några tränare kan vi ha ett rullande träningsschema.

I år är knattefotbollen för barn födda 2011 och 2012. Vi kommer spela på samma grusplan som förra året, det vill säga den inhägnade grusplanen mitt emot pizzerian vid Rösjövägen (vid busshållsplats Rösjöskolan).
Planerad träningsstart är söndagen den 8 maj kl 15.30–16.15 (vid många anmälda kommer träning nr 2 hållas kl 16.15–17.00 samma dag).

Anmälan samt om du kan hjälpa till med träningarna sker till camilla(at)skarpangsforeningen.se.

Kläder efter väder, gymnastikskor och vattenflaska är lämplig utrustning.

Medlemskap i Skarpängsföreningen krävs av minst en person i familjen.

Välkomna!