Medlemskap

Alla personer mantalsskrivna i Täby Kommun är välkomna som medlemmar i Skarpängsföreningen. Innevarande verksamhetsår omfattar 1 juli 2020 – 30 juni 2021. Medlemsavgiften är 200 SEK per hushåll och år, oavsett antal personer i hushållet. Ett (1) medlemskort skickas ut. Önskas ytterligare ett kort (max 2 per hushåll) skickas detta på förfrågan.

Med ditt medlemskap kan du hyra Skarpängsgården för olika aktiviteter, ta del av vårt uppskattade valborgsmässofirande och indirekt stötta diverse aktiviteter i Skarpäng. Medlemskortet ger dig även rabatter och erbjudanden från flera av våra samarbetspartners som Blomsterlandet Ella trädgård, Täby Färg & Tapet, Office Depot, Smajl Studio och Täby Lås. Läs mer om våra medlemsrabatter här!

Så här blir du medlem:

• Alternativ 1: Betala via kort och tillhandahåll information på webbplatsen.
  • Alternativ 2: Betala via bankgiro (manuellt) och tillhandahåll information på webbplatsen.
  • Alternativ 3: Betala via bankgiro (manuellt) och skicka information via e-post (som tidigare).
  • Alternativ 4: Betala via Swish (manuellt) och skicka information via e-post.

Alternativ 1 – Kort – Webbplatsen

1. Välj medlemskap nedan och klicka på “Lägg i varukorg”.
  2. Klicka på “Fortsätt till kassan”.
  3. Fyll i efterfrågad information. Röd stjärna betyder obligatorisk information. Ange namn och e-postadress på samtliga personer som vill vara medlemmar och därmed få våra mailutskick (som kan ge förtur till vissa arrangemang). Om du önskar få 2 kort, ange detta under Kommentarer.
  4. Klicka på “Fortsätt till Paypal”
  5. Klicka på “Betala med kort” (såvida du inte redan har ett Paypal-konto och kan logga in).

Alternativ 2 – Bankgiro – Webbplatsen

1. Välj medlemskap nedan och klicka på “Lägg i varukorg”.
  2. Klicka på “Fortsätt till kassan”.
  4. Klicka på “Banköverföring”
  5. Logga in på din bank och överför 200 SEK till det angivna bankgirot.

Alternativ 3 – Bankgiro – E-post

1. Logga in på din bank och överför 200 SEK till bankgiro 5545-9697 och ange ditt namn som referens.
  2. Skicka e-post till info@skarpangsforeningen.se med information om namn, adress och e-postadress på samtliga personer som vill vara medlemmar och därmed få våra mailutskick (som kan ge förtur till vissa arrangemang). Om du önskar få 2 kort, ange detta här.

Alternativ 4 – Swish – E-post

1. Överför 200 SEK till Swish-konto 1233422672 och ange ditt namn som referens.

Vill du inte bli medlem men ändå ta del av information från oss?
Om du inte vill bli medlem har du ändå möjlighet att ta del av vissa av våra utskick och informationsmail som går ut till de icke-medlemmar vi har i vårt register. Tänk på att i vissa fall går dessa mail ut efter att medlemmarna har fått dem, så det är alltid en fördel att vara medlem och t.ex. få förtur till de event vi anordnar. Skicka ett mail till info@skarpangsforeningen.se och anmäl dig!

Vår sida på Facebook är även öppen för alla, gilla oss gärna för att enkelt ta del av information!

1 produkt