Medlemskap

Alla personer mantalsskrivna i Täby Kommun är välkomna som medlemmar i Skarpängsföreningen. Innevarande verksamhetsår omfattar 1 juli 2018 – 30 juni 2019 och medlemsavgiften är 100 kr per person och år, dock max 300 kr per familj.

Med ditt medlemskap kan du hyra Skarpängsgården för olika aktiviteter, ta del av vårt uppskattade valborgsmässofirande och indirekt stötta diverse aktiviteter i Skarpäng. Medlemskortet ger dig även rabatter och erbjudanden från flera av våra samarbetspartners som Blomsterlandet Ella trädgård, Täby Färg & Tapet, Office Depot, Smajl Studio och Täby Lås. Läs mer om våra medlemsrabatter här!

Så här blir du medlem:

• Alternativ 1: Betala via kort och tillhandahåll information på webbplatsen.
  • Alternativ 2: Betala via bankgiro (manuellt) och tillhandahåll information på webbplatsen.
  • Alternativ 3: Betala via bankgiro (manuellt) och skicka information via e-post (som tidigare).

Alternativ 1 – Kort – Webbplatsen

1. Välj antal medlemmar genom att klicka på “Lägg i varukorg” under 1, 2 eller 3 och fler.
  2. Klicka på “Fortsätt till kassan” (såvida du inte besökt sidan tidigare och behöver justera antalet).
  3. Fyll i efterfrågad information. Röd stjärna betyder obligatorisk information. Ange namn och epostadress på samtliga personer som medlemskapet avser.
  4. Klicka på “Fortsätt till Paypal”
  5. Klicka på “Betala med kort” (såvida du inte redan har ett Paypal-konto och kan logga in).

Alternativ 2 – Bankgiro – Webbplatsen

4. Klicka på “Banköverföring”
  5. Logga in på din bank och överför totalbeloppet till det angivna bankgirot.

Alternativ 3 – Bankgiro – E-post

1. Logga in på din bank och överför totalbeloppet till det bankgiro bankgiro 5545-9697 och ange ditt namn som referens.
  2. Skicka e-post till info@skarpangsforeningen.se med information om namn, adress och e-post- adress till de personer som avgiften avser.

Vill du inte bli medlem men ändå ta del av information från oss?
Om du inte vill bli medlem har du ändå möjlighet att ta del av vissa av våra utskick och informationsmail som går ut till de icke-medlemmar vi har i vårt register. Tänk på att i vissa fall går dessa mail ut efter att medlemmarna har fått dem, så det är alltid en fördel att vara medlem och t.ex. få förtur till de event vi anordnar. Skicka ett mail till info@skarpangsforeningen.se och anmäl dig!

Vår sida på Facebook är även öppen för alla, gilla oss gärna för att enkelt ta del av information!

Visar alla 3 resultat