För att möta ökade säkerhetskrav söker Skarpängsföreningen nu en samarbetspartner inför kommande Valborgsfiranden. Är ni en klubb eller förening finns det pengar att tjäna på fikaförsäljning, rishämtning mm. Hör av er på info@skarpangsforeningen.se så får ni mer information. Du som privatperson är givetvis också välkommen att höra av dig.

Om du som företag vill vara med och sponsra evenemanget tar vi tacksamt emot hjälp som kan motivera de eldsjälar som är villiga att ge av sin tid för att ge Skarpäng en trevlig kväll. Vi funderar även på att utöka evenemanget med nya aktiviteter, bland annat kommer biblioteket vara på plats och visa ungdomsböcker. Tidigare har vi haft kör, foodtruck, chokladhjul, godisförsäljning och fikaförsäljning mm. Har du någon idé som du vill visa upp, hör av dig du med.